اخبار روزاقتصاد

Dogecoin و Polygon (MATIC) Eyes 1 $ Milestone – آیا تبادل DTX می تواند حتی بیشتر ارائه دهد؟

Dogecoin و Polygon (MATIC) Eyes 1 $ Milestone – آیا تبادل DTX می تواند حتی بیشتر ارائه دهد؟

Polygon (MATIC) و Dogecoin (DOGE) دارایی های دیجیتال درجه یک هستند. Polygon (MATIC)، لایه 2 جدید برای ماشین مجازی اتریوم، سادگی و چابکی را در توسعه نرم افزار به ارمغان می آورد. برعکس، Dogecoin (DOGE) یکی از بامزه‌ترین ارزهای رمزنگاری شده است و ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد روی کره زمین، از طرفداران متعدد DOGE است.

در همین حال، Polygon (MATIC) و Dogecoin (DOGE) ) اوج خود را داشتند اما سرعت آنها اخیراً کاهش یافته است. DTX Exchange با این حال در حال تبدیل شدن به یک نام عالی است و با محصولات راه اندازی جدید به سرعت در حال گسترش است.

Dogecoin (DOGE) سرمایه گذاران در انتظار تغییر هستند

در چند سال گذشته تبلیغات زیادی برای Dogecoin ( DOGE) که قیمت آن نیز بسیار افزایش یافته است، اما افسوس که برای برخی سرمایه گذاران داستان بسیار متفاوتی با اعداد بیان می شود. اگرچه Dogecoin (DOGE) اکنون در رتبه هشتم از نظر ارزش بازار قرار دارد، 2.76% کاهش یافته است.

قیمت Dogecoin از سال گذشته در آوریل در حال کاهش بوده است و بیشتر اوقات هنوز در قرمز است. در حال حاضر، قیمت Dogecoin (DOGE) در ماه گذشته 20.38 درصد کاهش یافته است. از نقطه نظر فنی، الگوی گوه سقوطی که توسط Dogecoin (DOGE) گزارش می‌شود، یک مورد معمول سیگنال معکوس است، از این رو، می‌توان انتظار چرخش احتمالی در آینده را داشت.

< دارندگانPolygon (MATIC) در میان ارتقاء تغییرات را تجربه می‌کنند

مهاجرت آتی از Polygon (MATIC) به POL-در 4 سپتامبر در حال افزایش است. انتظار می رود این مبادله 1:1 تغییرات قابل توجهی را به همراه داشته باشد، زیرا POL عرضه کل بزرگتر و توکنومیک های متفاوتی نسبت به Polygon (MATIC) خواهد داشت. این حرکت بخشی از تلاش گسترده‌تر Polygon (MATIC) برای ارتقای امنیت و عملکرد شبکه است.

Polygon (MATIC) اخیراً 15.49 میلیون توکن MATIC به ارزش حدود 8.1 میلیون دلار را در آماده سازی برای انتقال به Binance سپرده است. . علاوه بر این، BitMEX از انتقال پشتیبانی می‌کند، قراردادهای Polygon (MATIC) را حذف می‌کند و هزینه‌های شبکه صفر را برای برداشت POL ارائه می‌کند.

DTX Exchange در صدر فهرست پروژه Crypto 2024 قرار دارد

<.DTX Exchange (DTX) به عنوان یک صرافی جدید مبتنی بر توکن با رویکردی تازه و testnet در مدت اخیر، آنها را چندین بار جلوتر از سایر پروژه های پیش فروش کرده است. برخلاف پخش‌کننده‌های معتبر، DTX قصد دارد محبوب‌ترین ویژگی‌های صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز را با هم ترکیب کند. این مدل ترکیبی به کاربران امکان داد و ستد دارایی‌های سنتی مانند سهام، مشتقات، اوراق قرضه و کالاها را در ارتباط با دارایی‌های دیجیتالی مانند ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند.

DTX Exchange بیش از 120000 کلاس دارایی مانند طلا، اوراق قرضه و رمزارز را در اختیار کاربران قرار می دهد. بدون اینکه لزوماً در حین ثبت نام تحت بررسی های KYC قرار بگیرید. توکن بومی DTX به پلتفرم انرژی می‌دهد و به دارندگان آن اجازه می‌دهد به ابزارهای تحلیلی پیشرفته و هزینه‌های معاملاتی کمتر دسترسی داشته باشند.

موقع‌ترین آن این است که DTX Exchange خانه یک پلت فرم امنیتی نسبتاً قوی است که از بلاک چین استفاده می‌کند. فناوری لایه یک برای تضمین تجارت ایمن، تراکنش های قابل اعتماد و همچنین زمان پردازش سریع. این پلتفرم همچنین کیف‌پول‌های غیرقانونی را ارائه می‌کند، بنابراین به کاربران این حق را می‌دهد که کلیدهای خصوصی و دارایی‌های دیجیتال خود را به طور کامل کنترل کنند، بنابراین خطرات امنیتی کاهش می‌یابد.

در حال حاضر، DTX با قیمت 0.04 دلار در طول این مدت به فروش می‌رسد. مرحله 2 پیش فروش، اما قیمت آن در مرحله 3 0.06 دلار خواهد بود. کارشناسان کریپتو پیش بینی می کنند که ارزش DTX زمانی که در صرافی های Tier-1 در سال 2024 فهرست شود، می تواند دو برابر شود.

بیاموزید. بیشتر:

خرید پیش فروش

از وب سایت DTX دیدن کنید

به انجمن DTX بپیوندید

-185a09262d4″>          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط اطلاعات آماری. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا